KLIK DIBAWAH

UNTUK BELI

SIMKAD


NAK BEBAS DARI TEKANAN KEWANGAN? BEBAS DARI HUTANG? IKUTI KISAH ASIAH

NAK BEBAS DARI TEKANAN KEWANGAN?...BEBAS DARI HUTANG?..
IKUTI KISAH ASIAH…


" Saya seorang isteri yang tidak bekerja. Dengan keadaan ekonomi sekarang, duit gaji suami memang tak mampu menampung hidup kami sekeluarga sehingga ke hujung bulan. Mana taknya, dengan gaji rm800 sebulan, kena tolak duit belanja sekolah 3 orang anak, duit minyak motor suami pergi balik keje, belanja susu dan pampers anak lagi…anak yang bongsu pula selalu semput..rasa2nya lepas tolak itu ini ada la RM200 untuk belanja makan minum kami sekeluarga. Apa la nk makan dengan RM200 tu..hari-hari kami makan ikan sardin dengan telur dadar je..

Saya faham penat lelah suami dan saya bertekad untuk membantunya. Nak dipendekkan cerita, suatu hari, Mila jiran saya ajak buat bisnes Onexox ni. Terus terang saya cakap yang saya tak pandai berbisnes, apatah lagi dengan duit modal pun takda. Tapi mungkin ini jalan rezki yang Allah buka untuk saya. Bukan apa, betul juga kata Mila, kita buat bisnes ni kena niat bantu orang. Ramai diluar sana yang terpaksa topup setiap minggu sebab tamat tempoh sim. Ada yg siap hilang kredit lagi. Itu belum kira caj call dan sms yang tak masuk akal. Saya dah 20 tahun pakai prepaid memang dah lali benda tu.

Saya mula promote simkad 10 hinggit ni pada kawan di f.b. Mula2 niat mereka hanya nak mencuba tp akhirnya mereka akui simkad ni memang best. Lama kelamaan, ramai dah user bawah saya..semuanya mahu berjimat. Orang kata bila kita bantu orang, Allah akan bantu kita. Alhamdulillah gaji pasif Onexox saya masuk tiap-tiap bulan. Malah makin bertambah dari hari ke hari…alhamdulillah..

Baru 6 bulan saya buat part time jual simkad Onexox ni..Income pasif saya pun dah hampir mencecah 4angka. Alhmdulillah, bisnes jual simkad Onexox saya dah banyak membantu saya sekeluarga. Apa yang penting niat saya nak bantu orang ramai keluar dari diikat telco-telco kapitalist. Suatu hari nanti mereka akan tahu.."

Kredit to Asiah, Kluang, Johor

👉 Ramai yang tak PERCAYA Onexox boleh jana pasif income. Jika anda dealer Onexox, jom sama2 kongsi cerita anda. Bagitau kami dah berapa lama anda buat bisnes ni, dah berapa income anda dan kenapa anda join bisnes Onexox ini?..JOM!!

*******************
NAK Sertai ONEXOX ?
*******************
Jika Asiah yang hanya buat part time dirumah kini boleh mendapat income pasif hampir mencecah 4angka, mengapa tidak ANDA?..

-NAK BERJIMAT pakai simkad hebat ini cuma modal RM10 jah...
pos free ke rumah anda.
-NAK TERUS JADI SUBDEALER @ DEALER PUN BOLEH
Jom daftar klik kat bawah...

Kami akan bantu anda nanti. Jangan risau kerana Asiah dulu pun macam anda..takut, tak yakin, banyak tak tahu…semua perasaan itu akan dihapuskan oleh ahli crew kami. Anda bukan hanya akan dibantu  secara offline malah secara online. Yang penting semangat dan usaha itu datang dari diri anda sendiri.

*p/s – tiada bisnes goyang kaki kecuali usaha yang berterusan dari anda.

KLIK DIBAWAH

UNTUK BELI

SIMKAD